Mr Boar Corvus In

Strona dostępna tylko w wersji komputerowej

Wersja Mobilna wkrótce

697 938 484

office@corvusin.pl

Utworzony w 2014 r. Corvus In. jest jednym z oddziałów grupy In.

Grupa In. by Konrad Pawlak

Mr Boar
Warszawa, Grudzień 2016 (koloryzowane)
Witam!
Czyli potrzebujesz pomocy z planowaniem?
O ty cwaniaku!
Lubimy łamać zasady, co?
No to zaczynamy!
Najpierw portfolio.
Kilka przykładów.
Przewijaj dalej.
Zacznijmy
od ostatniego dużego projektu.

Luty 2018

Ubrania dla Top Model

W grudniu 2017 zaczęliśmy współpracę z Ewą Niespodzianą, finalistką Top Model. W wyniku współpracy stworzyliśmy dla niej markę ubrań. O tym jak przebiegały prace opowiadamy na kanale.

Inny duży projekt?
Co chcesz zrobić zanim umrzesz?

Listopad 2015

Największe Before I Die

Jeszcze przed oficjalną premierą Mr Boara przeprowadziłem największą polską edycję wydarzenia Before I Die. W wydarzeniu w ciągu 1,5 tygodnia wzięło udział ponad 10 tyś. osób.

Teraz będzie świątecznie.
PS.: Nie kupuj zwierząt jako prezent.

Grudzień 2017

Zwierzęta na Święta

Akcja pod patronatem marki DZIK DZIKI, którą rozpoczęliśmy w 2015 roku z Alicją Rzewnicką. Edycję 2017 wsparli między innymi Monica Miller czy Wiktoria Gąsiewska i jej brat Mateusz.

À propos marketingu.
Sprzedam Opla.​

Październik 2015

Promocja na Tinderze

Kamień węgielny wielu późniejszych projektów. W ramach promocji marki DZIK DZIKI stworzyliśmy ambasadorkę: Andżelę, która przez niecałe 2 tygodnie promowała DZIKA na Tinderze.

Dobra starczy.
Teraz jak możemy pomóc Tobie.
Poniżej więcej info.
Przewijaj dalej, a ja lecę.
Cześć!
Mr Boar.

MR BOAR

Założone w 2015 roku

Początkowo grupa Mr Boar zajmowała się tworzeniem oraz prowadzeniem Marek odzieżowych. Kamieniem węgielnym Mr Boar'a jest założona w 2015 roku marka ubrań DZIK DZIKI.

Grupa przyjęła oficjalną nazwę "Mr Boar" po rebrandingu przeprowadzonym w grudniu 2016 roku.

W 2018 roku Mr Boar ogłosił transformację grupy. W czerwcu 2018 zamknięte zostały dotychczasowe marki odzieżowe, a zaangażowanie grupy przeniesiono doradztwo marketingowe i strategiczne.

W ciągu zaledwie 3 lat Mr Boar rozwinął 2 marki własne: DZIK DZIKI oraz Miś Warszawski oraz marki przygotowane dla finalistów programu Top Model oraz MasterChef.

Mr Boar na swoim koncie posiada współprace z największymi Warszawskimi Uczelniami, dwie akcje charytatywne, dużą kampanię na Tinderze oraz akcję we współpracy z San Escobar jak i z wieloma młodymi influencerami (min. Justyna Sukanek, Wiktoria Gąsiewska, Monica Miller).

W grudniu 2018 roku Mr Boar uruchomił również kanał grupy na youtube. Od początku działalności Mr Boar prowadził lub organizował ponad 30 wykładów i szkoleń z zakresu marketingu, i przedsiębiorczości.

Oferta

Dzięki indywidualnemu podejściu pomożemy Ci wybrać odpowiednią formę opodatkowania, ustalić formę rozliczania. Zasugerujemy Ci dodatkowe rozwiązania, które pomogą zoptymalizować koszty.

Przykładowe tematy konsultacji:

Wstęp do marketingu

Jeśli zastanawiasz się, w jakim miejscu najlepiej zacząć szukać klientów.

Planowanie strategii

Jeśli masz już wybraną platformę, ale nie wiesz od czego zacząć.

Budowanie zasięgów

Jeśli zastanawiasz się jak dotrzeć do większej liczby klientów.

Content Marketingu

Jeśli zastanawiasz się co publikować, aby klient został z Tobą na dłużej.

Burza mózgów

Jeśli szukasz inspiracji lub nieszablonowego podejścia do marketingu.

Inne zagadnienia marketingowe

Masz inne pytania? Napisz do nas wcześniej i opisz problem, odezwiemy się z terminem konsultacji.

Jeśli potrzebujesz solidnego planu działania, dopasowanego do twojej obecnej sytuacji i twoich celów, przygotujemy dla ciebie indywidualną strategię marketingową i/lub sprzedażową. Pomoże Ci ona samemu prowadzić działania marketingowe, zwiększyć sprzedaż i zoptymalizować firmę.

Przykładowe tematy konsultacji:

Analiza klientów, branży i konkurencji:

Analiza obecnej i pożądanej grupy klientów; Analiza profili bezpośredniej oraz dalszej konkurencji; Analiza branży oraz trendów.

Opracowanie założeń marketingowych i wizerunkowych

dla całej marki; dla poszczególnych platform.

Przygotowanie założeń strategii pozyskania i utrzymania nowych klientów

Dopasowanych do możliwości czasowych oraz finansowych twojej firmy

Przygotowanie planu:

dotarcia do nowych klientów; zwiększenia zaangażowania obecnych oraz nowych klientów;zwiększenia sprzedaży (np. z wykorzystaniem profili marki).

Przygotowanie strategii

Przygotowanie spójnej strategii marketingowej i wizerunkowej

Rekomendacje

Rekomendacje dotyczące rozwoju marki oraz charakterystyka i propozycja wykorzystania trendów.

Kontakt

Utworzony w 2014 r. Corvus In. jest jednym z oddziałów grupy In.
Grupa In. by Konrad Pawlak

Shopping Basket